Leapsa nr1 vine de la draga mea prietena, Mihaela.

Fotografia mea preferata, nu stiu cat de reusita, dar pe care o am si pe un card personalizat, le are ca protagoniste pe Iulia si pe Stefi intr-un concediu in Grecia acum 2 ani. Eu, care am fost solo voce la parinti, am tanjit in credinta dupa o fiinta care sa-mi fie frate sau sora. Imi aduc aminte ca la 9 ani i-am scris lui Mos Craciun ( un vecin , prieten de familie care se deghiza si se chinuia in fiecare an sa  faca fericiti copiii prietenilor) o scrisoare prin care-i ceream un fratior sau o surioara. Bineinteles ca am primit altceva, un aparat de proiectie de care am fost total dezamagita, desi mi-l doream foarte mult. Atunci mi s-a aprins beculetul ca nu-i treaba serioasa cu Mosul asta.  Sotia vecinului a pastrat scrisorica cu pricina pana acum cativa ani.

Leapsa nr. 2, desi dpdv cronologic ar fi trebuit sa fie leapsa nr.1 a venit tot de la Mihaela (au trecut aproape 4 luni, no comment!)

Asadar:

1. Cat din viata personala expui scriind un blog?

Destul de putin, nici nu cred c-ar fi ceva foarte interesant.

2. Cu ce iti dauneaza blogul?

Cu absolut nimic, dimpotriva. Imi ofera momente scurte de relaxare, dar mai mult de atat imi ofera posibilitatea de a cunoaste oameni minunati, locuri frumoase si este cel mai rapid si mai ieftin mod de a calatori.( Intre noi fie vorba, e adevarat ca nu se compara calatoria virtuala cu cea reala.)

3. Cu ce te ajuta blogul?

Din exces de zel am raspuns la punctul anterior.

4. Ce reactii permiti?

Pot spune ce nu-mi place. Nu-mi place agresivitatea, vulgaritatea si impertinenta.

5. Care ti-e rutina pe blogg?

Timida. Nu sunt prea sarguincioasa in ale bloggeritului. Este si motivul pentru care mi-e teama sa ma implic pe vreun forum: nu am consecventa necesara. Deocamdata.

Si cu asta , gata, mi-am terminat temele.

