4 din 5 si sper sa nu ma-mpotmolesc precum tiganu’ la mal. 2 de 9, 2 de 10, iar miercuri pe 17 ultimul, la contabilitate financiara, cel mai greu. Stefi a mai schimbat o educatoare pe motiv ca ” nu  e amuzanta”.  Nu, nu sunt una din acele mame care nu realizeaza ca nu-i musai sa sara in sus la prima vaicareala a progeniturii. I-am explicat Stefaniei in toate felurile posibile ca trebuie sa aiba mai multa incredere in ea si ca se va adapta, am vorbit cu educatoarea frumos despre faptul ca Stefi a -nceput sa planga in fiecare dimineata ca nu mai vrea la gradi. Cam acra, mi-a raspuns ca nu stie nici ea de ce, ca de batut ea nu bate copii. N-am mai stat pe ganduri atunci si a doua zi am si mutat-o la cealalta educatoare care e cu mult mai comunicativa si unde Stefi se simte foarte bine. Acum ma roaga ea dimineata sa mergem mai repede, sa nu intarziem (pe semne ca vrea sa fie sigura ca nu o duc in cealalta clasa). Si uite asa, Papi a declarat ca din momentul asta s-a incheiat sezonul muraturilor. Nu si iarna care pare ca nu se mai termina si ne exaspereaza pe toti. Ba ninge vartos, ba ploua de rupe, ne-am saturat de iarna precum cainele padurarului de mere padurete.

Iulia se omoara si ea cu matematica si romana, nu mai are mult deoarece examenele pentru admiterea in liceu au loc pe 4 mai la limba romana si pe 12 mai la mate. Pentru ca a avut mult de recuperat, iar liceul unde vrea sa ajunga este bine cotat  se pregateste mult in particular. Nu mai are timp asa de mult pentru pian, in schimb a facut progrese mari la mate datorita meditatiilor (asta era materia cea mai greu digerabila la ea). Dar si media generala are importanta.

Cam asta-i starea de spirit prin aceasta zona crepusculara asa ca … back to school!

Si daca educatoarea Stefaniei nu a fost amuzanta, filmuletul asta mi s-a parut foarte amuzant:

