Dupa ce Mos Nicolae a taiat panglica sarbatorilor de iarna si, nu stiu de ce, dar nu ne-a adus anul asta nuielusa traditionala (nu cred ca a fost o hotarare prea inteleapta, treaba lui) , a venit randul lui Mos Craciun . Anul asta cred ca a avut foarte multe cadouri de impartit, caci la noi a ajuns foarte tarziu, dupa ce am cazut franti, dar important e ca a venit. Habar n-am pe unde a intrat, dar mosul are metodele lui, Sasha a fost singurul care l-a vazut, dat fiind faptul ca toata noaptea face de straja „camuflat” printre ramurile bradului. Toata lumea a fost fericita, caci si a doua si a treia zi de Craciun am avut vizite dragi care ne-au spus ca mosul a mai trecut si pe la ei. Din cauza asta a-ntarziat ! Dupa cei doi mosi, a venit randul sf. Stefan.  De data asta, Stefania si tatal meu, purtator de drept al numelui cu pricina, nu ne-au lasat sa schimbam ritmul, iar noi am tinut pasul ca sa nu ne facem de ras.

Pentru ca eu am sarbatorit 1 decembrie prin munca si mai am dreptul la o zi libera, m-am razbunat : pe 30 si 31 decembrie am sa stau acasa. Am timp acum sa raspund la o leapsa de la Mihaela , nu ca sa ma laud, ca nici nu prea am cu ce si nici nu-mi sta bine. Ma pot lauda ca in 2009 am cunoscut-o pe Mihaela care este extraordinara: ambitioasa, altruista, sensibila si inteligenta. Ca e vorba de Modele , 128 ani de la nasterea lui Enescu , Troti a lui Stefi, De la Cavalerii Templieri la Michael Jackson (uite ca am onorat leapsa), am citit postari mult,  mult mai bune pe alte bloguri, avantajele blogosferei, iar asta e un alt lucru bun pe care l-am facut in 2009 – am intrat in aceasta lume. Cam suna a bilant , nu? Acum ca am timp liber, am sa-mi fac acest bilant si cu bune si cu rele, dar si planurile pe 2010.

Prietenilor mei le doresc sincer ca 2010 sa fie un an mai bun ca 2009, indiferent cat de bun a fost 2009, sa fie sanatosi si fericiti, sa se bucure la randul lor de dragostea celor dragi lor, iar eu vreau sa va multumesc voua, prietenilor mei virtuali,  pentru faptul ca desi la multi kilometri departare, mi-ati fost aproape ! Nici nu va pot spune cat de mult a contat pentru mine.

Va doresc in continuare sarbatori fericite si ne mai intalnim peste un an!

La multi ani!

Acesta este premiul, leapsa si premiul transmitandu-se  la pachet tuturor celor care doresc sa-si faca si ei un bilant…blogosferic.

