DSC02229 – Mami, ce-mi trebuie ca sa fiu vrajitoare?

– Foarte muulta imaginatie.

-Edward are multa imaginatie? (referire la personajul vampir din renumitul si agasantul Twilight)

-Edward este vampir.

-Aaaa… Da’ e si vrajitor.

-Nu neaparat. Doar ca se hraneste cu sange si are puteri nemaipomenite, adica supranaturale.

-Ieac! Sange?

-Asa e. Dar de ce vrei tu sa fii vrajitoare?

-Vreau sa spun  „Abracadabra”  si  sa o fac pe Iulia bine . (Iulia sufera cumplit de cateva zile de o herpangina si am cam separat-o de Stefi). Daca spun simplu ” Abracadabra” nu ajunge?

– Nu. Asa nu ne-ar mai trebui doctori.

-Doctorii sunt mai tari decat vrajitorii . Au puteri nemaipomenite, nu?

– Nu. Nu au puteri nemaipomenite. Invata.

– Dar si Iulia invata. De ce nu se face bine singura?

Blocaj.

-Iulia trebuie sa mai creasca si intre timp sa invete mai multe secrete despre corpul nostru.

– Da’, de ce sunt secrete?

-Nu toata lumea intelege ce se intampla cu noi cand suntem bolnavi.

– Dar vrajitorii inteleg?

– Nu. Pentru ca ei nu invata.

Raspuns gresit. Amenda:

– Ba da! Harry Potter invata. Merge la o scoala. Un castel mare.

– Si ? Iti place scoala lui?

– Nu. Dar imi place de Hermione si de Ron, bagheta si pelerina si-mi mai place de Hagrid .

Nu insist pe motivul neagrearii scolii, oricum l-am intuit)

– O pelerina d-aia mi-ar trebui si mie. (Sincer, chiar am nevoie cateodata de o astfel de pelerina care sa ma faca invizibila la servici).  Are si Scooby Doo al tau o pelerina de magician. Nu-ti place Scooby?

– Ba da! Dar stii? E cam gras, iar pelerina lui Scooby nu-i ca a lui Harry. Si toate fantomele alea sunt doar niste mincinosi rai.

– Asa este! Ai dreptate, Stefi! Si Scooby are prieteni , ii stii?

– Da, ii stiu. E Freddy, Daphne, Velma si Shaggy, stapanul lui Scooby Doo, care mananca intr-una cu Scooby.

– Si sunt cam fricosi, dar si mie mi-ar fi frica, tie nu?

– Ba da, mami, dar nu trebuie sa-ti fie frica. Toti monstrii aia sunt niste oameni rai care ajung la politie.

– Si ai vazut cum zic la sfarsit? ” Si as fi scapat daca nu erati voi, copii bagaciosi! ”

– De ce spun asa?

– Pentru ca cei cinci prieteni ” bagaciosi” afla pana la urma secretul….. (bla, bla, bla..)

Ador Scooby Doo!

_

